onsdag, december 21, 2011

Jag vann !!!!

Ja det är sant,jag vaaann!!!
En jätte fin nummerskylt och sätta på våran kolonistuga =)
Tack snälla Ramsign och till Therese med fina bloggen
" Lilla Majken".
Det räddade verkligen min dag i går!!! =)
Nu har jag som sagt jobbat två sena kvällar men i dag slutade jag 17.00
vilket känns som halv semesterdag för en annan hi hi.
Och i morgon är jag ledig hallelulja,jag blir nästan religös =).
Men....jag ska till jobbet en liten sväng i morgon bitti i alla fall(,förklarar varför i morgon)
Annars ska jag bara göra det som faller mig in,om det så är att storstäda (inte troligt).,
Tjuvringa på hos grannen,springa runt huset naken,eller bara  ligga på sofflocket och äta julgodis
hela dagen,ja ni fattar hi hi =)
Hoppas ni har än härligt Onsdag och missa för Guds skull inte "Leilas söta Jul" på 7:an 21.00.





Just det jag gjorde ju världens fynd i Söndags men det får jag oxå ta i morgon.

                                                           Kram Thess

3 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Grattis till vinsten! Ibland behöver man piggas upp. Vilken fin kvist du har i köket och den där radion känner jag allt igen minnsan!! (likadan i mitt kök:)
Det låter som att du kommer ha en skön dag imorgon! :) kramar Jenny

Lilla Majken sa...

Hej, hej fina du. Den kommer att bli kanon på stugan, de är ju så fina. Glöm inte maila mig på lillamajken@hotmail.com, så tar Ramsign kontakt med dig.

Kram kram. Therese

vardaxlyx sa...

STORT grattis till dig!
kramkram