lördag, december 17, 2011

Årets Julkort !!

God kväll !!
Vilken härlig dag det har varit!!!
Lugnt och skönt,efter en lååång frukost så åkte vi bort och tittade på lite tapeter som vi är
inresserade av till nya lägenheten och sen var vi inne på en av mina favoritbutiker här i stan...
"Unnerstad gård" där mina vänner finns ALLT...
och precis det jag tycker om,vitt vitt vitt och lite slitet,och väldigt mycket från" Lene Bjerre"
Och självklart kunde jag inte låta bli att få med mig  en liten påse därifrån,så det blev lite nytt till granen,
men det får jag vissa i morgon (detta mörker).
Sen iväg och handlade lite till eftermiddagens julgodisbak.
Och dagens lunch blev något så kulinariskt som Mc Donalds till Ellas stora förtjusning =)
Och sen har det bakats och pysslats hela eftermiddagen och nu ska det göras fläskfilégryta och
potatisgratäng Yuuumi =)
Det kanske inte låter som om det har varit någon lugn dag,men det har det för jag har gjort det jag tycker är kul och i min takt.
Ha en underbar lördag kväll så hörs vi i morgon.
Får bli lite kort på årets Julkort i stället.


Kram Thess

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Thess!
Det låter som en trevlig dag!

Vilket fint julkort:)

Kraam Jenny

Lilla Majken sa...

Så fint julkort, hon är så söt lilla tjejen.

Kram Therese