måndag, december 12, 2011

Årets Julgran !!!

Som Sagt jag låg inte på latsidan i går.
Och vi hann till och med till skogen innan det blev mörkt =)
och kan man tänka sig... där stod det ju en liten gran bebis och såg liten ledsen ut,
och ni må tro att han blev glad att få följa med hem =)
(bild kommer i morgon)
Och sen till Ellas stora lycka så klädde vi granen,känns faktiskt ganska skönt att ha det gjort!!
Jag hade väll tänkt mig en något avskalad gran i år med några få lite enkla saker i men där blev
jag fullkomligt ned röstad, så det fick bli en Disney gran i år oxå.
Hoppas att ni får en bra start på veckan,och i morgon blir det att ställa klockan
för att gå upp att titta på Lucia på tv.





Faktiskt bland det mysigaste jag vet....


                                                                Kram Thess

6 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Vilken fin gran! Älskar dina tomtar hihi!
Kramkram

Vintage House sa...

Hej
Så fin.....
ha en mysig måndag
kram
sandra

Mia sa...

Åhhhhh vilken fin gran!!!!!!
Ska klä våran idag jag med, spännande med minsta dottern, undra om den får vara ifred...
Kramis

HOUSE of MANDY sa...

Åh vilken vacker gran! Den är väldigt smakfullt pyntad också :)

Kram Amanda

Jenny sa...

Wow, vilken fiiin gran! Gillar det snygga pyntet oxå:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Jennys gömma sa...

Snyggt med enhetliga färger! Ska det va så ska det va :) kram Jenny