torsdag, november 17, 2011

Ny header & galen dag

Ni tror väll inte att jag är klok som håller på att byta header hela tiden =)
men jag testar mig fram och lär mig nya saker hela tiden, men fortfarande så begriper jag inte hur ni får flera små bilder i headern? lite hjälp....någon?
Annars har det varit en lätt förvirrad dag.glömde överdragsbyxorna till dagis,en mössa borta,när det var dax för lunch så insåg jag att jag glömt även plånboken hemma,så en rar kollega fick lösa ut min lunch (för matlådan stod självklart kvar i kylen hemma) och på vägen hem handlade jag mat och glömde 1 sak så det var bara att vända tillbaka och innan dess hade jag ju dessutom varit hemma och hämtat plånboken.
VILKEN DAG !! =)
Nu tänker jag gå och lägga mig i badkaret med en inredningstidning och ett glas julmust och hoppas på att jag inte drunknar ha ha.
Hoppas att ni har haft en super bra dag!!

I dag bjuder jag på lite bilder i från Ella´s rum.
Sorry för väldigt suddig bild




Mailegkanin från Koffert och egengjord burk

                                                                 Kram Thess

7 kommentarer:

Mia sa...

Vilket fint rum!

Jo man kan tro att det är svårt att hinna med när man har 4 barn. Men nemas problemas, har nog snälla barn haha
Nej då, men min man har jourjobb, vissa dagar har jag turen att ha han hemma hela dagarna =0)
Och en ljuspåse syr jag på 10min, så det går bra =0)
Trevlig fredag
kram Mia

Jennys gömma sa...

Hej Thess! Jag gillar nya headern skarpt! ;) Jag får experthjälp med vissa grejer i min blogg så tyvärr kan jag inte hjälpa dig...

Vilken sött rum, hon har lilla damen! Hoppas att denna dag inte varit lika galen! ;)

kram Jenny

287 sa...

Hej Thess! Jättefin blogg. Jag la upp den på Rum287.se så att alla mina kunder kan se vad fin den är! Roligt att du kom igång...kram Ulrika

Unknown sa...

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtar om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelde för hur det är att leva med Aspergers syndrom och att alla är lika värda trots bakgrund:)
Så besök gärna min blogg:) kram
Ps. glöm inte att anmäla dig till alla roliga tävlingar med super fina priser:)

Vintage House sa...

Hej
vilket härligt rum hon har:)
ja ibland blir dagarna fel och så fortsätter det gärna hela dagen...
i början av veckan hade vi så kallt nu har vi plus och mörk igen...
ha en härlig helg
kram
sandra

Mia sa...

Nu syns din besöksräknare...
Jag kör med susnets räknare, den strular nästan aldrig, kanon =0)
Önskar dig en fin lördag!
Kram Mia

Sara sa...

Hej!
sitter med min fyraåriga dotter bredvid mig när jag bloggar på din sida, hon sa: åh sånt rum vill jag ha, när hon fick se den översta bilden med vimplar. Bra betyg med andra ord!!// Sara ♥