måndag, november 21, 2011

Något att tänka på !!!

God förmiddag där ute i höstrusket.
Idag har jag om inte en uppmaning så i allafall en liten önskan !!!
Nu är vi på väg mot December med stormsteg,och med den oxå
julklappshandeln .och då börjar jag att tänka till på hur mycket pengar vi faktiskt lägger ut
på självklart klappar men oxå på mat ,alkohol,blommor,och mycket mycket mer...
Då känner jag att är det någon gång man borde hjälpa till  och hjälpa andra så är det nu.
Själv gick jag in på "Doc Morris" (en ny "apotek´s" kedja ) och köpte detta armband.





100 kr kostar det och pengarna går oavkortat till "Childhood.( för utsatta barn)
Har det på mig varje dag för att visa att jag har gjort någonting och hoppas på att inspirera någon annan.
Ha en skön dag alla fina så hörs vi i kväll och då mina vänner har jag ytterligare något att komma med.


                                                                   Kram Thess

Inga kommentarer: