onsdag, november 23, 2011

Mera pyssel

Vill börja med att TACKA för alla gratulationer vi fått angående
den nya lägenheten,det värmer långt in i hjärteroten.....
I går när jag åkte hem från jobbet så åkte jag förbi en hobby affär här i stan och köpte
lite papper och snören som jag tänkte göra årets julkort av.
Det är något av det roligaste jag vet,att klippa och klistra skriva fint och att verkligen lägga ner
både tid och lite kärlek på varje kort.
Griffeltavlan köpte jag oxå,tänkte spraya den vit och bara hänga upp som prynad.
Hoppas ni alla har haft en bra dag i höstrusket.
Nu ska jag krypa upp i soffan med lite julmust och mysa maed J.






Kram Thess



2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Det där ser ut att bli perfekt!

Kram Lotta

Lilla Majken sa...

GRATTIS TILL LÄGENHETEN!!!! Åh, så roligt.

Kram Therese