onsdag, november 30, 2011

Lite vardagsrum !!!

Jaha då har Onsdagen gått oxå,himmel vad fort det går och i morgon
är det redan 1 December
Sen dundrar det bara på,Jag som jobbar inom handeln hinner knappt blinka förrens
det är den 23:e.
Idag när jag bara hade 1 timme kvar att jobba så ringer dom från dagis och säger att Ella har jätte ont i magen och jag hör henne gallskrika i bakgrunden "jag vill åka hem":
Jag är absolut inte den som är larvig och åjjar mig om hon är sjuk eller har ont någonstans.
Men jag fick nästan panik,har aldrig hört henne sådan förut och gråta på dagis tror jag knappt aldrig har hänt.
Så jag kastade mig på cyckeln bort till dagis och ringde J samtidigt så han hoppade in i bilen och åkte dit han oxå.
 Väl där hade hon lugnat sig och satt i soffan även att hon blev ledsen när vi kom såklart.
Men jag ringde 1177 och fick en tid på VC med en gång.
Men när vi kommer dit ,ja då SKUTTAR ungen in genom dörren (inget större fel på henne direkt)
Men vi fick göra ett urinprov för jag misstänker att det kan vara urinvägsinfektion,dom kunde se att det
var något som inte riktigt stämde så får åka dit med ett morgon urin i morgon oxå.
Men nu är vi lediga i två dagar så vi kan vara hemma och skrota och bara ta det lugnt.
Tänk att man reagerar så starkt när ens barn inte mår bra,det är väll det som kallas att vara förälder !
Idag bjuder jag på lite bilder från vardagsrummet.







Ha en härlig kväll alla fina!

Kram Thess

5 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Njut nu av att vara hemma utan dåligt samvete:) Ta hand om er!

Kram Lotta

Jenny sa...

Hej Thess!
Förstår att du blev rädd när de ringde från dagis o Ella skrek..skönt att hon mådde bättre sen.

Det låter härligt med två lediga dagar, njuut!

Kraam Jenny

Jennys gömma sa...

God kväll! Ja,visst blir man rädd när de små inte mår bra, de är ju det bästa man har! Vad adventsmysigt du gjort i ert vardagsrum! kram Jenny

Lilla Majken sa...

Lilla vännen, hoppas hon mår bättre nu. Vad fint du har.

Kram Therese

LIVSGLITTER sa...

Usch ja nog är det hemskt allt när det blir något fel på dom små! Hoppas det inte var något allvarligt!

Vad fint ni har det!
Kramar