onsdag, november 16, 2011

Ledig !

God morgon ! Ja ni det här med lägenheten börjar bli en mindre följetång,men för att dra det lite kort.
Natten till i går gick alltså tiden ut för att anmäla sitt intresse på lägenheten,så i går gick jag som ni säkert förstår som i dvala innan jag visste något.precis innan jag ska börja jobba så loggar jag in på mobilen en sista gång och där står det "Du har blivit erbjuden denna bostad" var på jag kastar ifrån  allt jag håller i och ringer till J och i princip skriker i telefonen "vi fiiiick deeen".......Hade ni tolkat meddelandet på något annat sett???
Efter 2 timmar ringer J som då ringt det här fastighetsbolaget för att fråga om p-platser och då säger den människan "men ,ni har inte fått lägenheten!!"
Nattsvart,spark i magen kallade vad ni vill men det var ungefär så det kändes.
Då visar det sig att alla dom 5 med flest köpoäng har blivit erbjudna lägenheten men det står inte förräns man "klickar" sig vidare.Så nu ska ALLA dom 5 bli visade lägenheten först (av stackar´n som redan bor där)och sen i sin tur tacka JA eller NEJ,och den med högst poäng får lägenheten vilket kommrer ta 1 VECKA TILL.........Det vart visst inget kort inlägg det här men nu vet ni lite och som sagt...to be continued.




Dessa kunde jag bara inte låta bli när jag gick hem från jobbet här om dagen.


Nu ska vi klä på oss och gå ner på stan en sväng och se om vi kan hitta lite julblommor,nu kan jag faktiskt inte vänta längre. Här är ett litet tips på handkräm i dessa kalla tider den är helt underbar !!!
Hörs senare.

                                            
                                                       Kram Thess

2 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Härliga bilder. Men, vad tråkigt. Hoppas att det löser sig till er fördel ändå.

Kram Therese

Mia sa...

Nämen, va lumpet med lägenheten =/

Nä jag har ingen butik, syr o grejar lite på beställning imellanåt bara =0)