lördag, november 19, 2011

Jobb lördag & pyssel

God kväll,idag har det jobbats några timmar och sen passade jag faktiskt på att köpa ett par julklappar på vägen hem.
svängde förbi mataffären oxå och handlade inför morgondagens bak.
Hade tänkt att vi skulle baka både lussekatter och pepparkakor så att adventsfeelingen blir total.
Lite glögg och julmusik på stereon sen är vi nog i hamn,vad ska ni göra i morgon?
J och Ella är och köper pizza och jag ska slänga mig i badet en snabbis.
Ha en skön lördagskväll alla fina så hörs vi i morgon.


Bild från sov rummet.Jag hoppas verkligen att mitt fina olivträd klrar vinternmen jag är skeptisk.


Kram Thess

1 kommentar:

Mia sa...

Tack va gullig du är!!
Stämplar och handtextning används... pilligt med kul =0)

Helg? Har det vart helg också haha... nädå, liiite helg har jag haft, bara liiiite hihi.

Kram Mia