fredag, november 11, 2011

Hall

Tjenixen. Jag vet inte vad som har hänt med min kära dotter.
I natt kom hon upp 01.45, kramade mig och sa  " Tycker om dig mamma" sen gick hon och la sig igen?
Så söt och gullig.
MEN nu har det vänt kan man säga,hon är skit sur, tjuter för allt,kastar saker omkring sig så fort jag säger åt henne.Skulle tro att detta grundar sig på att jag sa att hon kanske inte kan ha klänning på sig när vi ska till skogen i eftermiddag!! Phuuu (ibland är det semester att jobba)
Hoppas vid min gud att det vänder tillbaka lika fort.
Tänkte som sagt att vi skulle ta en sväng till skogen när J kommer hem,är så skönt att han slutar vid lunch
på fredagar.
Är det någon som har en 4-årig flicka som känner igen sig i detta???


Lite bilder frå hallen...



Kram Thess

1 kommentar:

Liza sa...

Så fint du har!
Jättefin byrå!

Ha det bra!

Kram Liza