tisdag, oktober 11, 2011

Vilken härlig dag.......


Vardagsrummet som är under ständig förändring.


Vilket underbart höst väder vi har!! Himlen klarblå och nästan vindstilla.Tänk,när jag var yngre fick jag alltid någon form av höst depression,blev ledsen utan anledning och tyckte att livet var allmänt kasst.I dag Älskar jag hösten.Färgerna,luften och även att det blir kallare faktiskt.Är det inte härligt när man för första gången för säsongen får ta på sig en tjock stickad tröja och ett par vantar..?


                                                   Kram Thess

4 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Precis så var det för mig, jag tyckte inte om hösten. För mig förändrades det när jag fick mitt första barn, nu älskar jag årstiden. Vilket fint vardagsrum du har. Bland annat skulle din soffa gärna få flytta in hos mig.

Kram på dig! Therese

Jenny sa...

Hej Thess!
Vilket mysigt vardagsrum ni har!

Kraam Jenny

LIVSGLITTER sa...

Jag använder fazer vit bakchocklad, den tycker jag är bäst=)

Anonym sa...

Så fint ni har det hemma! Verkligen jättemysigt!

Sofia