tisdag, oktober 04, 2011

Välkommna !

Då var man alltså här då,det första blogg inlägget.I två dagar har jag suttit och knåpat svurit och slitit mitt hår=),men skam den som ger sig.Vart har du hamnat nu då? Jo hos Thess,en 37årig småbarnsmamma med ett brinnande intresse för allt som har med inredning att göra,framför allt den vita och lantliga stilen.Annars tycker jag om att fota,greja och pyssla i trägården,mysa med familjen och att baka,(till mina arbetskamraters stora glädje).Till vardags jobbar jag i klädbutik och när jag är ledig är jag och familjen oftast i våran kolonistuga där jag verkligen får utlopp för alla mina intressen.Familjen består förutom jag sjäiv av min sambo Janne och våran dotter Ella 3 1/2 år.Jag hoppas ni ska trivas här, och kanske hitta lite inspiration.Nu ska jag göra mig färdig för soffan och säsongsstarten av Desperate housewives.Ha en skön kväll.

                                                     

                                                         Kram Thess. 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på mig själv,var bara tvungen att se om det funkade.Kram

Annlo sa...

Hej vännen,hoppas allt är bra med dig! Härligt att du har fått ordning på din blogg så jag kan titta in ibland och kolla läget!Ska bli så trevligt att träffas den 29e..känns som det var längesen nu. Hörs snart igen. Kram

LIVSGLITTER sa...

Hello!! haha va kul med någon är precis likadan!! Jag tycker din blogg blev finfin!!
Kramar från mej

Lilla Majken sa...

Vad kul med en ny blogg! Började blogga för cirka två månader sedan. Det ska bli spännande att följa dig!

Kram Therese

Jenny sa...

Hej Thess!
Hittade hit via "Lilla Majken", kul med en ny blogg att besöka!

Kikar gärna in igen:)

Kram Jenny