onsdag, oktober 12, 2011

Skafferi



Hej mina vänner vad har ni gjort i dag?Själv började jag inte jobba  förrens efter lunch och hann med både stryk tvätt,dammsugning och städa ur skafferiet.Kanske inte världens roligaste men så skönt när det är gjort.I helgen ska jag försöka att hinna med att putsa av mina fönster oxå....(jag ser nämligen snart inte ute längre,hi hi )Är det någon som vet hur man kan få in en besöksräknare på bloggen?


                                                                   Kram Thess

3 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Men så fint, jag får Leila vibbar. Så mysigt.

Kram på dig! Therese

♥ Fyra årstider sa...

Hej på dig vännen


Vad mysigt du har gjort det hemma. Om du klickar på min besöksräknare så kommr du dit där man får registrera sig. Man måste lägga in en massa koder på bloggen. Lycka till!

Kram Lotta

Titta in hos Thess sa...

Tack kära du,ska se om jag löser det,jag och datorer är inte helt överrens.Kram Thess.